Wyjazd Młodzieżowy Próchnowo 10-11.10.2015

Posted by genezaret, With 0 Comments, Kategorie: Wydarzenia, Wyjazdy młodzieżowe,

W wyjeździe brało udział 11 chłopców i 5 dziewcząt. Towarzyszyły im 4 osoby dorosłe Dorota i Krzysztof Żarnowscy, Jacek Denisiuk i Marek Żarnowski.
Tym razem w transporcie uczestników brali udział rodzice. Kilkoma samochodami dojechaliśmy w sobotę do internatu OHP w Próchnowie. Staraliśmy się wykorzystać jak najlepiej pełny dzień naszego pobytu. Na początku mieliśmy spacer w pięknym parku wokół ośrodka. Po obiedzie odbyło się spotkanie dyskusyjne z tematem wiodącym „Modlitwa naszego Pana”, potem Jacek Denisiuk podzielił się tym jak sensownie korzystać z portali społecznościowych. W kolejnym bloku Marek Żarnowski przeprowadził warsztaty muzyczne przygotowujące muzykujących do uczestniczenia w wielbieniu Boga śpiewem. Był czas też na grę terenową, która podniosła poziom adrenaliny wszystkim uczestniczącym drużynom. Pod koniec dnia zorganizowaliśmy wycieczkę do hotelu „Habenda” w Budzyniu, gdzie rozegraliśmy turniej bowlingowy. Po kolacji na prośbę młodzieży odbyła się dyskotekę. Wspólna modlitwa zakończyła obfitujący w wydarzenia dzień.
W niedzielę oczywiście ruszyliśmy do kościoła, który był oddalony co najmniej 2 km od Próchnowa. Po drodze podziwialiśmy wiatraki z największej w Polsce farmy tego typu. Po powrocie Jacek poprowadził nas przez kolejne etapy budowania własnej strony internetowej. Obiad zakończył udany pobyt. Ojcowie już czekali w samochodach, aby zabrać uczestników do domu.